Synergie CRM a BI: Klíč k datově řízenému obchodnímu úspěchu

Představte si, že máte křišťálovou kouli, která vám umožní nahlédnout do myslí vašich zákazníků a předpovědět jejich budoucí chování. Zní to jako science fiction? Možná ne tolik, jak by se mohlo zdát. Propojení systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) s nástroji business intelligence (BI) se stává mocným nástrojem, který firmám umožňuje činit informovaná rozhodnutí … Číst dál

CRM jako katalyzátor digitální proměny: Český byznys objevuje nové horizonty

V srdci prudce se rozvíjejícího českého podnikatelského prostředí se odehrává tichá, ale zásadní proměna. Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se stávají hnacím motorem digitální transformace firem napříč odvětvími. Tento trend, který začal nenápadně, nyní nabírá na síle a mění způsob, jakým české společnosti interagují se svými klienty, řídí své procesy a plánují budoucnost. … Číst dál

Ušetřete čas a peníze. Zvyšte prodeje a spokojenost zákazníků.