CRM: Klíč k posílení zákaznické loajality v digitální éře

Zákazník je král – toto přísloví nabývá v současném vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí zcela nového významu. České firmy si stále více uvědomují, že kvalitní péče o zákazníky není jen otázkou dobré vůle, ale klíčovým faktorem pro dlouhodobý úspěch. Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se tak stávají nepostradatelným nástrojem pro ty, kteří chtějí v … Číst dál

Jak naplno využít potenciál CRM: Klíč k úspěchu leží ve vzdělávání zaměstnanců

Ve světě řízení vztahů se zákazníky (CRM) není nic důležitějšího než schopnost efektivně využívat nástroje, které máme k dispozici. České firmy investují miliony do sofistikovaných CRM systémů, ale často opomíjejí klíčový faktor úspěchu – důkladné proškolení a kontinuální podporu svých zaměstnanců. Pojďme se podívat na to, jak mohou organizace maximalizovat návratnost své investice do CRM … Číst dál

Ušetřete čas a peníze. Zvyšte prodeje a spokojenost zákazníků.