CRM: Klíč k efektivní správě vztahů se zákazníky

Jak zajistit úspěšnou implementaci CRM systému ve firmě Správa vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management – CRM) se stává stále důležitějším nástrojem pro firmy všech velikostí. Proč je adopce CRM tak zásadní a jak zajistit, aby ji zaměstnanci přijali s otevřenou náručí? Podívejme se na osvědčené postupy a tipy, které pomohou s úspěšným zavedením CRM … Číst dál

CRM: Klíč k posílení zákaznické loajality v digitální éře

Zákazník je král – toto přísloví nabývá v současném vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí zcela nového významu. České firmy si stále více uvědomují, že kvalitní péče o zákazníky není jen otázkou dobré vůle, ale klíčovým faktorem pro dlouhodobý úspěch. Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se tak stávají nepostradatelným nástrojem pro ty, kteří chtějí v … Číst dál

Ušetřete čas a peníze. Zvyšte prodeje a spokojenost zákazníků.