CRM systémy zítřka: Umělá inteligence a personalizace mění hru“

Svět zákaznické péče prochází dramatickou proměnou. Zatímco ještě před několika lety byly CRM systémy považovány primárně za databáze kontaktů, dnes se stávají nervovým centrem moderních firem. Jak bude vypadat budoucnost těchto klíčových nástrojů? Pojďme se podívat na trendy, které formují další vývoj CRM a mění způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky. Umělá inteligence: Od … Číst dál

Mobilní CRM: Klíč k efektivnímu řízení vztahů se zákazníky v éře chytrých telefonů

Chytré telefony se staly nepostradatelným nástrojem v každodenním životě i podnikání. Jejich všudypřítomnost otevírá nové možnosti pro správu vztahů se zákazníky (CRM) přímo v terénu. Mobilní CRM systémy přinášejí řadu výhod, ale také specifické výzvy. Pojďme se podívat na to, jak mohou české firmy vytěžit maximum z mobilního CRM a na co si dát pozor … Číst dál

Ušetřete čas a peníze. Zvyšte prodeje a spokojenost zákazníků.