CRM: Klíč k posílení zákaznické loajality v digitální éře

Zákazník je král – toto přísloví nabývá v současném vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí zcela nového významu. České firmy si stále více uvědomují, že kvalitní péče o zákazníky není jen otázkou dobré vůle, ale klíčovým faktorem pro dlouhodobý úspěch. Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se tak stávají nepostradatelným nástrojem pro ty, kteří chtějí v … Číst dál

Mobilní CRM: Klíč k efektivnímu řízení vztahů se zákazníky v éře chytrých telefonů

Chytré telefony se staly nepostradatelným nástrojem v každodenním životě i podnikání. Jejich všudypřítomnost otevírá nové možnosti pro správu vztahů se zákazníky (CRM) přímo v terénu. Mobilní CRM systémy přinášejí řadu výhod, ale také specifické výzvy. Pojďme se podívat na to, jak mohou české firmy vytěžit maximum z mobilního CRM a na co si dát pozor … Číst dál

Ušetřete čas a peníze. Zvyšte prodeje a spokojenost zákazníků.